
Tüm kamu emekçilerine çağrımızdır : 13 Ocak Pazartesi günü üretimden gelen gücümüzü kullanarak iş bırakıyoruz !
Bu sadece bir uyarıdır.Haklarımız için mücadelemizi büyütmeye kararlıyız.
Kamu emekçileri yalnız değildir ! Onurlu bir yaşam için birleşelim, sefalet düzenine karşı duralım.




