Uzaktan Eğitim Sistemi Öğretmen Anketi

Anasayfa - Mayıs 5, 2020 3:46 pm A A

Uzaktan Eğitim Sistemi Öğretmen Anketi

Bu anketin amacı uzaktan eğitim sürecinde öğretmen ve öğrencilerin karşılaştıkları güçlükleri tespit etmektir.

Anketi doldurmak için lütfen TIKLAYINIZ


 

Bu yazıyı sosyal medyada paylaş
Anasayfa - 3:46 pm A A
BENZER HABERLER

YORUM BIRAK

YORUMLAR

  • Nagihan solmaz Mayıs 5, 2020 6:51 pm

    Konuyla ilgili bir hizmet içi çalışma yapılmadan uygulanmasını doğru bulmuyorum.yeterli güvenlik olusturulmadansistemin çalıştırılmasını yanlış buluyorum.erisebilirlik tam sağlanmadığı için eşit bir öğrenme süreci yasanmamaktadir

  • Mustafa DAĞERİK Mayıs 5, 2020 7:36 pm

    Eğitim öğretimin devasa genel sorunlarının yanında pandemi nedeniyle yapılan zorunlu uzaktan eğitim sıkıntıları devede kulak bile değildir. Eğitimde devasa sorunların temeli, eğitim felsefesizliği ve bunun yansıması olarak belirli bir devlet politikasının olmamasıdır. Politikasızlık; sürekli tekrar eden sistem denemelerini de beraberinde getirmektedir. Bu değişikliklerde resmen deneme tahtası gibi kullanılan öğrencilerin bıkkınlığını ve bezginliğini görmesi gereken sorumlular ve yetkililer üç maymunu oynayıp kamuoyunu yatıştırmakla meşguldürler. Bu koşullar altında öğrenciler başta olmak üzere öğremenlerin ve velilerin sağlıklı bir psikoloji ile çalışmalarında motivasyon beklemek, eşyanın doğasına aykırıdır. Bu nedenle asıl sorun, uzaktan eğitim değildir; temel problem, eğitim sistemine olan yitirilmiş güvenin tekrar kazandırılmasıdır. Geleceğimize daha güvenle bakabileceğimiz günlere ulaşmak ve uyanmak dileklerimle herkese selamlar …

  • Necdet Ulu Mayıs 5, 2020 7:47 pm

    Müzik öğretmeni olarak uzaktan eğitim için teknolojik alt yapının geliştirilmesine çok ihtiyaç olduğunu, özellikle müzik çalışmalarının İnternet üzerinden olmazsa olmaz eşzamanlı duyma ve görme sorunlarının (Yazılımdan olarak)henüz tüm dünya genelinde çözümlenemediğini bilerek bu anlamda içerik ve bu yeni dönemde çalışma metodolojisi üzerinde çalışmamız gerektiğini düşünüyorum.
    Bu çerçevede tamamını olmasa bile Oluşturduğum içerikleri topladığım websitem üzerinde büyük bir içerik çalışmasını son bir yıl içerisinde gerçekleştirdiğim ve çalışmalara yeni dönem çözümlerinide düşünerek devam ediyorum.
    Kendi branşım olan müzik çalışmalarında sınıf içi ve uzaktan eğitim çalışmalarında mobil uygulama ve web üzerindeki içeriklerin verimli ve kolay kullanımı için araştırma ve görüşmeler yapıyorum.Takdir edersiniz ki teknolojik anlamda çözümü benim tek başıma başarabilmem mümkün değil.
    Sonuçta ilk etapta çözüm önerim düzenli bir çalışma planıyla ;
    1-Üniversite düzeyine kadar gerçekçi Öğretim alanlarının ve programının hazırlanması,
    a)Müzik kültürümüz ve tarihsel gelişimi,
    b)Günümüz müzik kültürü ve gelişimi,
    c)Arşiv ve Yeni şarkı dağarcığı.
    2-Ortaya çıkacak olan sağlıklı programın içeriklerinin çalışılması.
    a)Arşivimizdeki şarkı dağarcığının iyileştirilerek kullanıma hazırlanması,
    b)Çocuk ve Gençlik şarkılarının seçimi-yeni şarkılar..
    cYazılması ve kaydedilmesi…
    d)Kullanım alanlarına göre (sınıf içi ve uzaktan eğitim)erişimin hazırlanması.

    Tüm bu çalışmalar için sadece yapalım hadi bakalım demek yetmeyecek profesyonel bir planlama ve koordinasyonunun olması gereğine inanıyorum.
    Saygılarımla.Necdet Ulu

  • Nermin kısaoğlu Mayıs 6, 2020 12:35 pm

    Uzaktan eğitime mesleki ve teknik anadolu lisesi öğrencilerinden katılım çok az oldu. Meslek dersleri için hiç bir uygulama yapamadık. Öğrencilerin imkanları da uzaktan eğitime uygun değil. Sosyo ekonomik düzeylerindeki düşüklük hiç gözönüne alınmıyor. Okuma alışkanlıklarındaki eksiklik de çok önemli

HABER LİSTESİ

  • 01
    AŞILAMA TAMAMLANINCAYA KADAR YÜZ YÜZE EĞİTİME ARA VERİLMELİDİR
    Covid-19 nedeniyle birçok öğretmenimizin,  öğrencimizin ve vatandaşımızın sağlık sorunları yaşadıkları hatta vefatla sonuçlanan süreçlerin yaşandığı bilinmektedir. Eğitimin yüz yüze yapılması gerektiği açıktır fakat evrensel, anayasal, yasal ve sonucunda insani bir hak olan sağlık ve yaşam hakkını tehlikeye atacak uygulamaların sonlandırılması riskin minimize edilmesi gerekir. Yüz yüze eğitimin devamı için tüm eğitim çalışanlarının zaman kaybedilmeden aşılanması […]
  • 02
    EĞİTİM ÇALIŞANLARINI AŞILAMAK İÇİN HALA NEYİ BEKLİYORSUNUZ? ÖLMEMİZİ Mİ?
    Salgın başladığından beri okullarla ilgili tek bir bilimsel çalışma yapılmadı. Risk haritaları çıkarılmadı. Defalarca okullar açılıp kapandı. Her seferinde tablo biraz daha ağırlaştı. Mutasyona uğrayan virüs, şimdi öğrencilerimizi de pençesi altına aldı. Yüz yüze sınav ısrarı bitmedi. Okullara ek ödenek verilmedi, öğrenci ve öğretmenlere yaygın, düzenli test yapılmadı. Pozitif vaka çıkan sınıftaki öğrenci karantinaya alındı […]
  • 03
    YÜZ YÜZE EĞİTİME GEÇİŞTE YETERLİLİK ARAŞTIRMASI
       Araştırmanın Tamamına Ulaşmak İçin TIKLAYINIZ  Araştırmanın amacı; ülkemizde “Uzaktan Eğitim” adıyla elektronik iletişim araçlarıyla 23 Mart 2020 ‘de başlatılan, salgın süresince çeşitli dönemlerde kesintiye uğrayan ve alınan son kararla 1 Mart 2021 tarihi itibariyle de yüz yüze eğitime geçme sürecinde, yeterli düzeyde önlem alınıp alınmadığı, eğitim emekçilerinin covid-19’a yakalanma, test yaptırma ve aşılanma oranını […]
  • 04
    EĞİTİM-İŞ`LİLERİN OLDUĞU HER İLKOKULDA ANDIMIZ HER SABAH OKUTULACAK!
    Her iki lafından birisi “milli” olan AKP’nin, milli duyguları pekiştirmesi, ulus olmanın değerini hatırlatması için okullarda okutulan Öğrenci Andı’nı siyasallaştırdığı yargı aracılığıyla kaldırması, Başöğretmen Atatürk’ün izinde olan biz Eğitim-İş’lileri durduramayacaktır. Sendikamız, tarihinden, öğretmenlik mesleğinin özünden, ilkelerinden ve en önemlisi Cumhuriyet’in değerlerinden aldığı güçle bir karar almıştır. Bilindiği üzere AKP’nin 2013’te bir yönetmelik değişikliğiyle okullardan Öğrenci […]
  • 05
    MUTFAKTA YANGIN VAR!
    -GIDA FİYATLARI MARTTA BİR ÖNCEKİ AYA GÖRE YÜZDE 2,5 ORANINDA ARTTI. -EN YOKSUL KESİMİN HARCAMALARININ EN AZ ÜÇTE BİRİNİ AYIRMAK ZORUNDA BULUNDUĞU GIDA HARCAMALARI BU YILIN İLK ÇEYREĞİNDE YÜZDE 9,2 ORANINDA, SON BİR YILDA İSE YÜZDE 29,2 ORANINDA ARTIŞ GÖSTERDİ.   Fiyat istikrarsızlığına karşı en korumasız durumdaki yoksul kesimin aile bütçesinin en az üçte birini […]